tisdag 2 mars 2010

Mycket nu!

Ja då var man på banan igen!!??????????
Har nu passat på sen sist att bli på sprungen av Milou och brutit ett ben i knä leden och blivit opererad. Kryckor i 12 veckor och får inte stödja på 8v. Livet leker! 
Förkylningen har oxå slagit till när jag ändå håller på. Feber, hosta och tät i näsan.
Men allt detta går ju över så småningom, ska inte klaga.
När jag var borta på sjukhuset blev Myran sjuk, vet ej om det är för att jag var borta eller vad det var. Men nu är hon som vanligt, och hungrig som en varg.
I kväll eller rättare än sagt i natt kommer Tobbe upp och hämtar ner mej, skönt och slippa sitta ensammen, medan man inte kan göra mycket. Har ordnat med sjukgymnastik och sutur tagning där nere.
Så nu passar jag på att tacka alla mina vänner som ställer upp till hundra% och alla hurra rop, dom glädjer enormt.
Vill passa på att tacka Alex, Turid och Rolf som hjälper Tobbe när han har en så klantig kvinna  i sitt liv.
Nu tar jag med mej datorn och har skaffat mobilt bredband som ska testas där nere, och hoppas man kan greja lite mera med datorn där oxå. Kramar och njut av det fina vädret.

1 kommentar:

Evis sa...

Skönt att gubben kommer och hämtar dig så du får tillfriskna i bästa möjliga omgivning och famn! Funderar du på husdjur hädanefter så är katter ett bra förslag, mjuka i kroppen och landar alltid på fötterna dessutom har de nio liv så man behöver bara en! Kram till hela familjen och res lugnt, vi hörs!