söndag 21 mars 2010

Söndag med snö!

Fin bild jag fått från kyrkstigen, ja förresten bägge bilderna kommer där ifrån. Här är det en älg som varit lite sugen, men snart har den grönt gräs att äta. (Optimist? Ja)

Här har det snöat från och till idag. April väder.

Idag har jag bytt i sängen, tvättat lite, men mest stickat och tittat på sport som det känns. Tränat har jag ju självklart gjort oxå.

Milou har fått apporterat mina fingrar idag, låter konstigt jag vet, men det har, med att jag vill veta hur hårt han håller, att göra. Det gjorde han i alla fall jätte bra, flera gånger och håller tills jag säger loss.

Vill gatulera Carina och Morris till Bis segern igår i östersund, Liza och Rocky till big 4 placeringen, bra jobbat Liza.

Nu ska vi strax äta korv och mos, härlig söndags middag, eller hur??? Tobbes önskemål :-)

Tobbe har mest varit ute med djuren idag.

Snart kommer Mattias och Kalla hit, och då lär det bli lite bus här. Roligt för Mille att få trötta ut sej på riktigt, nu när inte matte är så på G.

Funderar på att försöka rycka upp mej lite, men ändå tycker jag väl att jag grejar på här, men känns som det inte händer mycket, och när man tänker tillbaka på dagen, så har man ju nästan inte gjort något.
Men vet ju oxå att benet blir både trött och svullet, om jag inte sitter långa stunder och låter det vila. Hmmm vad göra?

Idag fick jag brev av Evis över MH träning/jobb i juli/september i Järvsö, roligt att se fram emot, för då lär väl benet eller det är väl knät vara okej igen.

Nu står Milou i fönstret och tittar ut om han ska se något spännande, så jag tror jag gör det samma. Kramar och ha det absolut bäst.

Inga kommentarer: