onsdag 24 mars 2010

Onsdag och 1 års kalas!


Ja tänk det är 1 år sedan man fick "mess" från Anci som sa att det hade kommit 10 små grå till världen.
Tiden går och framför allt någon har vuxit.
Många saker har oxå hänt den lille herren.
Men det har varit ett trevligt år med "lillebroren", han är en rolig prick.
Han har fått tuggben, och har beställt glass till alla. Så det blir det väl när husse kommer hem.

Idag har jag varit på biblioteket och lånat lite böcker. Annars har jag mest varit inne, Milou och Ripa har varit ute mest hela dagen, men vita faran är ju inte vit precis, hur lerigt som helst på gården.
Oj vilken liten bild det blev.

Idag har jag klarat av 4 veckor på kryckor, nu är inte allt kvar. Men det går ganska bra att hoppa fram.

Igår pratade jag med min klass kamrat Biggan det var trevligt.
Vill här passa på att tacka Bettan för dom otroligt underhållande breven som jag får nästan alla dagar, med roliga och trevliga kort.
Idag blev det pasta med sås av kassler paprika, mögelost, mums.
Nu ska jag upp till brev lådan och se om jag fått något packet från Långå.
Kramar på er där ute i våren. Och hipp hipp hurra för Milou idag!!!!!!

2 kommentarer:

Marie sa...

VÄRLDENS STÖRSTA GRATTIS TILL MILOU IDAG PÅ DEN STORA DAGEN!!!!

kram från oss alla!!

Bettan sa...

Vilken tur att du är lättroad! Kramisar