torsdag 18 mars 2010

Torsdag med våfflor!

Två grå hundar som jag älskar!!!

Idag har jag försökt att ta det lite lugnare, men det är lättare sagt än gjort.
Tänkte detta pga att min fot var lite svullen igår kväll när jag la mej.

Men har i alla fall varit till Hjo och köpt hundmat och levergodis till träningen. Milou och Sally var med.
Sen åkte jag till Tibro och handlade lite mat. Och som tur var hjälpte dom mej ut med varorna från affären, det var snällt.

Sen var det hem och vila ett tag.
Min älskade vita fara, sover sååå gott här på bilden.

Till middag idag blev det våfflor, gott, nja men lättsamt. Tobbe har ju jobbat idag oxå, och han gillar våfflor.

Har idag klippt klor på alla 6 hundar, Milou måste oxå snart åka på ett bad, han har varit någonstans och lortat ner sej med kodynga. Vart han nu fått den ifrån???? Ha ha ha.

Har även tränat Milou, det blev ligg med pipa, håll fast och sitt,ligg.
Myran och Ripa fick oxå lite pipträning, man måste ju ligga i!!!

Idag har Rhea passat på att smita ur halsbandet, men det gjorde inte så mycket, hon fick vara lös lite, och hör och häpna hon kommer ju på pipsignal.

Nu blir det hejdå, för nu ska jag vila lite igen. Kramar i våren från oss till er!!!!

Inga kommentarer: