tisdag 23 mars 2010

Tisdag med tidsbeställning!

Visst ska jag få en fin klackmatta, men den är ett sitt underlägg. Man skulle kunna ha den till något annat, det är ju som ett konstverk.

Idag har jag nog inte fått sepciellt mycket gjort, tagit reda på tvätt, kollat över lite papper.

Men tycker jag inte hunnit vila så mycket, men känns ändå som om jag inte gjort något.

Har varit ner på Tibro och postat brev. Då hoppade jag förbi en frissa, jag gick in o beställde en tid, så på torsdag gott folk, blir det klippning.

Ja ni ser inget mer att skriva redan.

Tobbe har jobbat och nu är han på något årsmöte.
En go nos får ni som slut bild.

Nu blir det tv och vila, har gjort något med knät just, så det känns lite konstigt i det. Bara det nu inte hänt något, men det kan ju inte vara hur svagt som helst.

Dagens middag blev från sibylla, eftersom jag är ensamen.

Har pratat med min lillis, hon är i Stockholm, hon flyger och far hon.

Kramar på er.

1 kommentar:

Anonym sa...

tala för faan inte om vem som klippt dej förr.