söndag 28 mars 2010

Lördag och söndag med mycket skratt!


Nu blev det inget skrivet igår, men det är pga att min älskade lillis varit hit och hälsat på.
Det är njutning det, många glada skratt och mycket prat. Vi kan även bara mysa tyst tillsammans och allt är lika roligt.
Jag får så mycket energi och ork. Härligt med fullt förråd.
Vi åt oxfile och potatisgratäng blev det till middag.
På kvällen blev det godis, chips och dipp till millenium.

Så här lata var vi på söndag, en lugn dag framför tvn.


Glömde att det var dax att byta tid lyckades vi oxå med.
Hemskt att ha bild på sej själv men men.
Efter Linda åkt så blev det lite diskning och hundpyssel. Sen kom Milou tjej Kalla hit och busade lite. Oj vad hår hon lossar, hon tappar både valp och vinterpälsen nu. Vi hade många valpar i hörnen.
I morgon ska jag posta Birres paket, och sen får vi se var min energi leder mej.
Kramar och ha det bäst i sommartiden!

1 kommentar:

Liza sa...

Visst är det väl härligt med sådana personer som man både kan vara tyst o surra med. Skönt för dig att få fylla på med både energi och ork, det kan du behöva :)
Ja Milou o de andra skulle ha varit med där uppe...OJ vad de skulle ha sprungit, haha. Ja du med förstås...ja att du skulle ha varit med, inte springa då, hihi. Snart smäller det här och lite pirrigt känns det. Mest över detta med rumsrenheten och så att min herre gillar sin son. Håll tummarna.
Förresten så är du jättefin i kort hår :) Passar dig kanonbra :)
Många varma kramar från oss