fredag 19 mars 2010

Fredag med garn köp!+Regn.

Dagens bild, en mycket lortig och olycklig Ripa 5 månader ungefär.

Idag har jag varit iväg och köpt garn, och det fanns mycket fint att välja på. Blev 6 nystan, dom ska räcka till 2 par strumpor och ett par halvvantar.

Har tränat hundarna lite oxå. Ripa var det fjärr dirrigering och ligg med pip signal. Bra var hon.

Myran var det oxå fjärr för och sen blev det kryp träning oxå. Sen tänkte jag vänta ut henne och försöka få till ett skall, men då hade jag väl suttit där än, hon är inte lätt med detta.

Med Milou tränade jag ligg med pipa och idag har han fattat att drill är ligg, ha han är lätt lärd. Sen var det håll fast och det var bättre idag, men han tycker så klart att det är jobbigt men det släpper ju, det vet jag. Men jag är mycket nöjd med honom, han är sååå lättlärd.

Gullig bild på lill Ripa och stor Myran, detta är 4 år sedan, helt otroligt vad tiden går.

Middagen idag blev panerad kassler och strips, Tobbes föräldrar var här så jag bjöd dom på det.

Tobbe har idag jobbat och ja han har inte kommit hem än, så vi får se när han dyker upp.

Nu ska jag sätta mej och sticka lite igen, och vila benet. Kramar och njut nu av helgen.
Här regnar det idag, oj vad det töar!!!!

Inga kommentarer: