torsdag 11 mars 2010

Torsdag utan pannkaka!

Detta är dagen latmask! Så här har vi det på dagarna!

Idag har jag tränat benet, stickat, stickat och tvättat hundfiltar.
Rastat hundar och sen vilat.

Solen har visat sej från sin bästa sida och man kan ju inte annat än att må bra.

Idag har jag och Milou fått packet på posten av min vän Birre. Jag fick cd böcker och Milou ett jätte fint läder halvstryp. Vi tackar och bugar för det.

Dagens middag, pasta skruvar, grillkorv och köttbullar, vet tråkigt, men var vad vi hade hemma.

I morse hade Tobbe punka på bilen, så han tog min till jobbet. Alex och Rolf har varit hit och grejat med djuren.

När Tobbe kommit hem, åkte vi och handlade i Hjo, skönt att få hem lite mat varor. Jag hoppade med så nu är jag helt slut i benet och ryggen.

Nu ska tobbe laga min säng som inte har varit sej lik på sista tiden.
Nu får det bli antikrundan och lite stickning till. Har bara tummarna kvar på vantarna jag håller på att sticka nu. Det är Turids syster i norge som ska ha dom.
Kramar på er där ute.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Måste bara fråga om du inte får skavsår på fingrarna av allt stickande? Kramar från mej!

Liza sa...

Man tager vad man haver sa Kajsa Varg :) Och korv är en helt underbar vara egentligen...tänk vad mycket man kan göra med den och alla möjliga varianter på utseende :)Har du väldigt tråkigt nån gång ;)kan du ta pepparkaksformer och göra alla möjliga former på falukorvs-skivorna. Brukar vara väldigt uppskattat...nåja på dagisnivå i alla fall :D
Milou har då verkligen en härlig stil och ser ut att kunna njuta av tillvaron :)
Kramar från oss