fredag 5 mars 2010

Rapport från Tibro!

Det är inte bara hos oss det finns snö. Kolla väg pinnen. Detta är vid kohagen, har svårt att tro att inom någon månader ska det gå kor på bete här.
Ja rapport var det.
Vi kom ner vid halv tio på kvällen i onsdags. Ganska mör, men skönt.
Det konstiga var att det verkade som om Ripa visste att jag hade gjort illa mej. Hon kom smygande, låg som bara den och satte sej framför mej. Konstigt, förklara detta om ni kan.
Ska nu försöka göra en liten rapport per dag här i bloggen.
Igår satte jag in ett mobilt bredband i min dator, verkar funka bra, och så slipper jag telefon modemet, plus att det blir ju absolut billigare åt Tobbe.
Igår var jag på bibloteket och lånade några ljudböcker, sen var jag med Tobbe till djuren, satt i bilen ,men var lite sällskap ändå. Vi var även in till Skövde en sväng. Tobbe skulle köpa arbetsbyxor, efterom han nog ska börja jobba på måndag.
Myrana stygn tog jag tre igår, och restan alltså fem idag. Ser fint ut. Det var vad jag kom på i all hast som hänt sen jag kom ner. Om du inte säger något till någon så provade jag att köra lite bil igår, och det gick bra. En utav dagens kramar skickar jag till min älskade nyopererade sysyter! Älskar dej! Resten av kramarna får ni där ute!

Inga kommentarer: