lördag 13 mars 2010

Lördag med sol!!!

Dagens bilder har kommit från Bettan. Denna bild föreställer Ripa med syskon.

Idag har det varit en super fin dag. Jag har tränat förstås, bytt i sängarna och tvättat 2 maskiner. Diskat har jag oxå hunnit med.

Tobbe har varit och fiskat, han åkte kl 5 och kom hem vid 18. Gissa hur många fiskar det blev????
3 st.

Underbar bild på hjortron. Mmmmm man kan riktigt känna smaken och lukten på dom.

Har idag ätit av kina maten som blev över.

Varit ner till Tibro och köpt mej en glass har jag oxå gjort. Ni ser det är stora saker som sker här. Ha ha.

Vill gratta Rolf på födelsedagen idag! Hurra, hurra, hurra, hurra!!!!

Gunnar och Margit var hit en sväng, dom hade varit på Candela och kollat om det fanns någon kontorsstol på hjul åt mej, men icke. Tack för att ni kollade.

Nu tror jag det får bli melodifestivalen i kväll. Vill ju veta vem som åker till Norge.

Kramar och njut av lördagskvällen.


1 kommentar:

Liza sa...

Nämen, är de nästan helt vita när de föds...Det hade jag inte en aning om :o Festligt.
Kramar från oss