tisdag 16 mars 2010

Tisdag med resa till Falköping!

Oj vilken trött Alba som blev dagens bild.

Idag har jag och Milou varit till Falköping och hämtat ett fjäderben till Tobbes bil, han jobbar ju som vanligt. Det gick i alla fall bra, och roligt att se sej om lite.
När jag kom hem därifrån så var det till att vila en stund. Natten har varit lite stökig, med en spyende Myra, och lite värk i mitt knä. Vet ej vad det beror på, men kan vara att jag satt ganska mycket igår, eller så är det för mycket träning. Får se hur natten blir.
Vantarna som jag äntligen blev klar med. Har nu börjat med ett par halv vantar istället.

Efter dagens vila tog jag ut alla hundar och dom fick vara ute i 3 timmar, lugn och skönt utan dom ett tag.

Sen gjorde jag köttfärssås och spagetti till middag.
Hämtade Tobbe på jobbet.

Nu är han ute och mekar och jag ska ta o vila lite igen. Tack och hej för nu. Kramar på er!

1 kommentar:

Liza sa...

Först av allt så måste jag säga att jag GILLAR bilden på Athos...snacka om härlig!!!! :D Skönt att höra att du dock mår bra men kanske mera vila, haha...Vi vill ha en Ulrika med två!! ben ;)Blev lite fundersam ett tag ang. detta fjäderben...min första bild i huvudet var en del av en vinge som han skulle ha i bilen för att...ja kanske sopa med i bilen då...Fick en sån bild i hjärnan från Lillhärjeåbygget men där sopades det i spisen med en sån i laggår'n...snacka om hjärnsläpp va, haha... Kan du se Tobbe sopa i bilen med en fjädervinge :D
Kramar på dig i massor från oss