onsdag 10 mars 2010

Onsdag och stygnen är väck!

Dagens bild en sovande Milou!

Idag har jag varit ner till VC och tagit bort stygnen. Dom var 21st. Roligt att träffa sköterskan, för henne gick jag brevid när jag gjorde praktiken där. Hon har 2 clumber, så det blev förstås lite hund prat.
Rolf skjussade mej dit, mycket snällt.

För övrigt har jag vilat och vilat. Skuldran är bättre idag, skönt.

Dom har även ringt från Järvsö bk och undrat om jag vill dit och berätta eller säger man föreläsa om viltspårs träning. Roligt. Det blir i så fall i april. Startar även upp en viltspårskurs i sveg då. Men jag hoppar ju fortfarande på kryckor då.

Tobbe har jobbat idag oxå, och när han kom hem var det dax att hämta hem lite ensilage, fullt upp.
Jag passade på att vara ner och tanka lite under tiden. Skönt att komma ut lite.

Nu blir det kram på er och ha en trevlig kväll.

Inga kommentarer: