söndag 14 mars 2010

Söndag+sport=sant

Bettan får stå för dagens bilder oxå.
Detta är väl vår eller?

Idag har väl varit som alla andra dagar, just nu känns det som jag mest upprepar mej.
Hundar ska ha mat, dom vill rastas, jag tränar 4 gr per dag med att sträcka knät och böja knät. Hmmm, inte speciellt intressant.

Jag har stickat klart vantarna och ska nu börja med något nytt projekt, tröja?, vantar?, eller strumpor. Vi får se.


Denna bild tyckte jag var skojsig, flygande maror. Ja jag menar inte Håkan!

Milou har kommit i en så väldig spökperiod, och hur roligt är det då att färdas fram på kryckorna, när jag skulle behöva vara ute mycket med honom. Hjälp, tror ni det blir försent när jag har hoppat klart,och han blir förstörd resten av livet. Är livrädd för detta. Han är ju en så underbart bra hund egentligen.

Idag har Ripa fått sina tassar om pysslade, så nu är dom nätta och fina.

Fatta och förstå, man får nästan mer lappsjuka här än hemma, otroligt. Men man pratar eller ser inte många kottar på en dag här, knappt Tobbe ens. Men det är väl bara att försöka roa sej på egen hand, och inte bli allt för enstörig. (fast så heter det inte, men ni förstår).

Middagen idag har inte ätits än, blir kotletter och stekt potatis, men jag åt två kall korvar istället. För jag var hungrig.
Sport har det varit på tvn idag så det har man kunnat titta på och njutit av.

Nu är det färdig klagat för idag. Lev väl och var rädd om era ben. Kramar från mej.

Inga kommentarer: