fredag 5 mars 2010

Torsdag! Fast det var fredag!

Dagens bild blir på Ripa, hon ser sur ut men tror hon bara är trött.
Denna bild tog Bettan i Sveg när hon och läkaren+ sköterskan, hade gipsat mitt ben. Då mådde min kompis väldigt bra. Roligt att hjälpa till du vet.
Idag har jag inte gjort så mycket och det är väl bra det, för hade lite trötthets känningar i knät i natt som var.
Milou var bråkig och måste ut och rasta honom 2 gr på natten.
Idag har jag bytt i sängarna, tvättat 2 maskiner med tvätt. Det var nog det hele.
Gynmastik 4 gr per dag så klart och vila för knät så det inte svullnar så mycket.
Har idag oxå tagit av plåstret på såret.
Har idag änteligen fått tillbaka lite smak, det känns bra. Har varit utan sen i måndags.
Nog för nu. Kramar på er mina vänner!
Nytt igen i morgon hoppas jag.
Kommentera gärna, så jag vet om någon läser detta!

2 kommentarer:

Liza sa...

Ja jag läser då ska du veta :) In nästan varje dag och hej hoppsan...denna vecka när jag inte har varit in de sista tre fyra dagarna...möte, möte, frissa osv så har jag helt plötstligt missat tre dagar....kan det vara att "damen" MÅSTE vara stilla ;) För inte var det väl DU som bytt i sängar o sånt, haha ;D
Oj måste jag säga att vad med SNÖ!!!! Ja det är otroligt att det om ca två månader ska och då menar jag SKA...vara bart!
Massor av kramar från oss. Och så vet du detta med vila va? ;)
Ps. Får jag ställa en fråga, vill liksom inte egentligen besvär när du är liksom "sjuk"...men tror du jag fixar en till?

Marie sa...

Klart vi läser!! Det förstår vi väl, vi undrar ju hur det är med dig och blir så glada när du skriver... men jag håller med Liza, glöm inte bort att ta det lugnt!!

Kramar