söndag 7 mars 2010

Vasalopps söndag!

Dagens bild är Myran och Milou som sover i sängen, solen lyser på mina älskade grå!

Vill först säga att jag tycker det var jätte roligt att Jörgen Brink vann vasaloppet, det var han helt klart värd.

Denna bild är det Bettan som tagit när Milou var där och hälsade på dagen innan vi åkte ner till Tibro. Djup snö är väl bara förnamnet.
Vill även passa på att tacka Bettan för hennes underbara små e post brev med kort som jag får nästan varje dag. Är super roligt att få.

Så som ni förstår har vasaloppet varit en del av min söndag. Det och stickning, så nu börjar jag komma någonstans med vantarna som är beställda.

För övrigt har Åke och Marita varit hit och hälsat på, alltid lika roligt att få prata bort en stund.
Har följt med i bilen när Tobbe var ner och handlade.
Sen kom Mattias och bjöd på mat, pizza, gott, fast jag är ju lite dålig på att äta, så nu räcker den till lunch i morgon minst.
Förövrigt har det varit en fin dag , men lite mulen.
I natt som var har det varit stökigt, med fisande hundar och bil på gården mitt i natten. Hmmm, man kan ju undra vad den var ute på.
Nu önskar jag er en god natt och på återseende!!! Kramar.

Inga kommentarer: