fredag 23 april 2010

Torsdag med röntgen och kursstart!


Oj liten bild blev det!
Idag har jag varit till östersund på röntgen, och sen träffat läkaren. Han är en mycket rolig prick.
Men han tyckte allt såg bra ut, och tyckte faktiskt att jag skött mej bra och jag tror han tycker att jag är galen. Men han får då skratta åtminstonde.
Nu får jag steg markera i 4 veckor. Sen blir det att belasta mer och mer.
Han vill då ha tillbaka mej och röntga igen.

Efter detta var det att åka direkt till Sveg och starta upp en viltspårkurs. Oj vad folk det var, tror det var 18 ekipage.
Detta blir nog roligt, helgen 7-9 maj är själva kursen.
Vill redan nu tacka Sussa och liza att det är snällt och vilja hjälpa mej och vara mina ben och ögon på den kursen.
Och du liza det var roligt att få se och träffa Angus och roligt med en pratstund.
Kramar och god natt!

2 kommentarer:

Liza sa...

Tack själv för påhälsningen, så roligt att se dig och för en trevlig pratstund :D Får ta en lääängre sån senare.
Kramar från oss

Unknown sa...

självklart vi ställer upp! :-) jag längtar redan!!! ska bli så skoj!!! :-)
kram!