torsdag 1 april 2010

Torsdag och flyga eller inte flyga det är frågan?


Bettans snygga påskkärringar!
Bettan har som vanligt lurat mej, det är ju första april idag.

Själv kan jag bara säga jag är trött och le på allt och inget.
Hundarna kan jag skänka bort, och skulle just nu vilja lägga mej i ide. Vet inte om jag bör hitta på något annat än detta just nu. Tror inte jag är någon rolig människa att umgås med. Bör nog vara instängd i någon koja i skogen där ingen, jag menar ingen kan komma och träffa en. Eller så är det det som är problemet???? Att jag träffar för få människor just nu.

Idag verkar det som det inte blir något gjort, utan är bara trött och orkeslös.

Det blev en sväng till fjöset hos Siv sen duschen. En tvätt maskin går oxå. Annars inget.
Ja något varv på stickningen så klart.

Nej nu ska pessimisten gå och dra något gammalt över sej.

Tack Bettan för samtalet, var behövligt.

Grattis till din nya familjemedlem Liza. Snusa på han åt mej oxå.

Kramar och Glad påsk på er mina vänner där ute. Hoppas det är roligare skrivning här i morgon. Ät nu mycke godis så ni klarar er ett år. Fast jag hört att vissa redan ätit upp sitt.

1 kommentar:

Liza sa...

Klart jag ska snusa på honom från dig :) Sen får du komma hit och snusa på honom när du kommer hem :)
Skrattade gott när jag läste hur många klor, haha...antar att inte dina eller Tobbes är medräknade då (gapskratt)
Ha de så gott nu så gott det går, jag vet att det INTE är roligt att vara "handikappad" så lång tid men allt är övergående :)
Kramar från oss alla.