söndag 4 april 2010

Söndag vid Hornborgasjön!


Detta är en vår bild hemifrån, hos Bettan, härligt med lingonris som kommer fram.
Längtar hem lite det ska jag inte sticka under stolen med.

Igår var vi på middag som jag berättade om igår. Vi fick underbart god mat och sen blev det som vanligt mycket prat, kom hem vid 1, oj vad seg  och trött jag var då.
Men sen vaknar jag tidigt ändå, fast sov nog en halv timme längre än vanligt. Ha ha.
Hit har jag varit idag!
Tobbes föräldrar tog mej med. Ett stort tack till er för det. Plus att jag fick middag hos dom på torpet efteråt. Påsk middag!












Vilket skådespel. Vilket ljud, ja detta måste upplevas!












Oj vad många olika fågelarter man fick se.
Och folk oxå förresten.











Det är svårt att fatta hur många dom är.
Idag var det 13 200 stycken.













Ett underbart vår tecken till som jag sett idag.
Detta är kärlek för mej.










Har ni sett vilen underbar häst jag sett idag. Nja idag? Har sett den flera gånger och imponerats av hans prickar, men idag var kameran med.


Nej nu blir det inte mer än så här idag. Kramar på er och har jag nu inte gett er fina vår tecken så vet jag inte vad ni vill ha.

2 kommentarer:

Marie sa...

Det tackar vi för ;-). Blir lite avis... skulle också vilja titta på så många fåglar och få se lite häftiga arter!

kram kram

Bettan sa...

Var det inte jobbigt att räkna alla fåglar?