lördag 17 april 2010

Lördag och Tobbe kommer hem!


Dagen får börja med dom blommor jag fick igår!
Underbara och nu vet man att våren är här!

Går dagen slutade inte riktigt så roligt som den borde.
Men naturen har ju sin gång.

Tobbe kommer hem idag, och tar över, tack gode gud för det.
Nu ska här vilas, och på måndag bär det av norrut!


Ett litet kort till på Robin, min lille prins i himmelen!






Detta är Lewi.
Det var han det var kort på häromdagen, då han var nyfödd.
Han växer och mår bra, som tur är.

För övrigt har dagen innehållit mycket vila för min del. Har sträckt mej i bröstkorgen på vänster sida, inte roligt att hoppa nu.

Turid bjöd på middag ute, nja på pizzeria. Gott men jag åt inte pizza.
Tack för det.
Nu väntar jag bara på att herren för huset ska komma.
I kväll blir det tv, millenium och sen sova! Kramar på er där ute i blåsten.

Inga kommentarer: