torsdag 29 april 2010

Torsdag med bildels köp!


Idag blir det bilder som jag tagit ute idag, som visar att våren är här!











Idag har jag som vanligt, nu mera, gett kalvarna mat.











Efter det åkte jag till Blikstorp och köpte en reservdel till bilen, sen bar det av till Skövde och köpte delar till bilen.









Varit på apoteket har jag oxå och köpt stödstrumpor, pga att mitt skadade ben vill svullna lite.









Väl hemma igen har jag tvättat, ja jag tycker inte jag gör annat än att tvätta, men nu börjar jag se botten på tvätt tunnan. Pust.









Efter detta har jag varit och köpt diesel till Tobbe eftersom han plöjer för fullt.
Jag har dammsugit datarum, kök, andra hallen och stor städat toaletten. Det behövdes verkligen, och nu är det gjort.







Middag hmmm en banan och sen gjorde jag ett par varma mackor.
Har även suttit och kollat lite tv, och hämtat ved.




Nej nu blir det hej hopp från mej. Snart dax att koka välling igen och mata.

Kramar i massor och hoppas ni fått lite vårkänslor nu av bilderna.

Inga kommentarer: