torsdag 15 april 2010

Torsdag med ännu en ny unge, och tråkigheter!


Lille Robin, ännu i livet. Jobbar dag och natt med matning nu. Alex har hjälpt mej i natt och tog två passet.

Idag är det en vecka tills jag får dommen över knät, lite nervöst. Ja jag ska röntga det då alltså. Och träffa läkaren.

Men tänk kanske får jag börja gå träna då!
Min lille Robin, är nu i himmelen, var nog inte gjort för denna värld.
Oj vad ledsen man kan bli, fast han bara varit här i 3 dygn.
Men söt var han.







Här är Timoteij, hmm stavas det så mån tro?
Alex hade lovat en medlem i den gruppen att döpa en kviga efter dom.
Söt är hon och pigg. Har idag stångats med sin mamma.








Dagens nykommling!

Ja visst helt ny, jag har lyckats vara med på alla kalvningarna vi haft hittills denna vecka.








Det blev en stor tjurkalv!

Nu har lugnet lagt sej. Så nu blir det duschen, hundarna och sen säng säng säng.


Är trött och sliten.

Vill tacka Birre för hennes stöttning med Robin och så.

Kramar och god natt!

Inga kommentarer: