lördag 3 april 2010

Fredag som i lååååång!


Ja här är det lite bild bevis på att Milou och Kalla har det trivsamt tillsammans. Det är Mattias som tagit bilderna. Hundhåren går inte att missa heller.

Natten har varit lugn och jag har sovit ganska bra, men vaknar ju så klart varje gång man vänder sej, med ställningen (eller ortosen som jag tror den heter) på benet. Ni har ju sett den på bild förra söndagen.

Vid 7 tyckte hundarna att det var dax för mat och rastning. Milou har hunnit med att varit ute och lortat eller luktat ner sej en gång redan, så det blev tvätt i badrummet. Men vad ska man göra, han behöver ju roa sej, när matte inte är på benen eller vad tycker ni????
Snacka om kärlekpar!!!

Sen har Tobbes mamma, pappa och syster varit och hämtat Ripa. Hon ska vara där i påsk. Roligt för henne.







Vad sägs om detta????
Härligt med lite vår blommor.

Idag har Tobbe fixat med avloppet som varit lite struligt under vintern, men nu är det hur bra som helst.

Själv har jag städat klart bilen, bytt hund filtar  och fällt upp baksätet, eftersom det är besiktinings dax på tisdag. Det blir nog inte roligt.



Några fler vår tecken!!!

Har varit upp till fjöset och kliat lite på mina favvo djur. Dom som är sällskapssjuk och gosiga.

Nu har bilen fått en liten översikt innan besiktningen.

Nu säger jag tack och hej för idag.

Middag? Havregrynsgröt!

Kramar och ha det bäst!

Inga kommentarer: