onsdag 28 april 2010

Onsdag 9 veckor med kryckor!


Tajj och Athos letar godis, fast dom står tvärtom.

Idag har det varit kalv matning, 4 st som ska ha varmt i magen, och en vill inte äta. Så det tar tid. Fast dom andra vill ha desto mer.

Natten har varit stökig Ripa pep och pep, tillsist klev jag upp och rastade henne, då ville Milou oxå ut. Sen blev det till att sova på soffan, och var ut ett par gånger till. Så idag har jag varit trött.

Har även varit till sjukgymnasten, bra med nya övningar. Men vad behöver man sätesmuskeln till?? :-) Går det inte att träna den på annat vis????
Hon även kollade att jag stegmarkerade rätt. Och sen disskuterade vi om hur jag skulle göra när jag ska börja belasta. Skönt att veta. Men hon tyckte jag hade bra rörlighet och sträck på knät.

Nu på eftermiddagen har jag städat hallen, oj det behövdes.
Sen var vi iväg och hämtade ensilage. Fast bara två bollar, för vi ville kolla kvaliten.

Nu ska vi ha glass kalas, för födelsedagsbarnet sen igår. Hon ska bjuda hundarna på pinnglass och oss vanlig burk glass, fast det är klings och den är godast.
Kramar och ha det. Ps det är Tajjs närbild.

Inga kommentarer: