torsdag 8 april 2010

Torsdag med 8 års kalas!


Hipp hipp hurra för min älskade Myra idag!
Visst är hon underbart söt.
Tänk att hon blir 8 år.
Men hon är den busigaste man kan tänka sej.
Läste även i weimaraner nytt att hennes hårlag, typ1, är väldigt ovanlig.
Men hon är ju en ovanlig bra hund oxå.





Längtar till vi kan börja göra något tillsammans igen, ja mer än ligga i sängen o mysa.

Måste även säga hurra för idag har jag fått en tid för röntgen i östersund.
Så nu mina vänner räknar jag ner, och ni måste nu hitta på en bra ursäkt för att inte vara hemma!! Ha ha.
Torsdagen den 22/4 är dagen. Så därför lär jag åka hem måndag eller tisdag.



Myran i full fart in mot figurant i söket!
Det är bland det roligaste hon vet.

Nu har jag gjort en anmälan till försäkringsbolaget oxå. Har inte tänkt på det förut.

Idag måste jag försöka ta det lugnt och vila benet mycket, för igår och var foten jätte svullen och är inte riktigt bra idag heller. Men är svårt att inte göra något.

Det hände något tråkigt i ladugården idag. Detta är jobbigt med att ha djur. Men har nu varit och hämtat en ny kalv åt våran högt älskade Charlotte 22 år.

Middag idag blev tjockpannkaka med bacon.

Nu blir det högläge med benet, och glass kalas för födelsedagsbarnet!
Kramar och ha det bäst!

2 kommentarer:

Marie sa...

Åh, GRATTIS till Myran en dag för sent!! Tänk vad tiden går fort... och att de inte blir äldre de "små liven" fast åren rasar iväg!!

Ta det nu lugnt med ditt ben så du blir frisk! Jag blir lite orolig när det sväller och har sig...

kramar!

Liza sa...

Ja ett stort GRATTIS i efterskott till "lilla" Myran :) Nä man kan inte tro att hon är så "gammal" men är sinnet ungt så håller sig resten det också tror jag :)
Skönt att äntligen ha fått en tid och ABSOLUT så måste vi träffas :) men TA'T LUGNT MED DITT BEN så det blir bra, tänk på vilken årstid vi går mot ;)
Kramar från oss alla