tisdag 27 april 2010

Tisdag med försök till vila!


Ja detta är en vanlig syn när kalvarna ska, och har ätit. Milou är med och hjälper till. Han tvättar dom medan dom äter och efteråt. Dom blir ju lite lortig då. Välling och saliv överallt. Men visst är bilden söt??!!

Har förökt vila idag inte det lättaste men tror knät behöver det.

Hundarna har fått sprungit lite idag. Skönt!!!

Jag har flyttat lite blommor till hallen, som har stora fönster, och städat hundrummet och bytt åt hundarna.
Middagen bestod av kassler, mögelost och paprika pastasås och tagliatelle.
Rhea fyller idag 2 år, hipp hipp hurra!!!!
Tvätt maskinen har fått jobba även idag.

1 kommentar:

Liza sa...

Vilken bra hjälpreda han är :) Japp jag tror oxå ditt knä behöver vila ;)
Förresten så tror jag att jag har fått ledigt den 7:e maj (håll tummarna att det blir så) om du behöver någon hjälp på dagen. Enda jag har inbokat då är vaccinering av den lille 16.30.
Kramar från oss.