måndag 26 april 2010

Måndag med matning av kalvar och plock!


Ja en mille med tungan ute blev start bilden idag!

Morgonen började kl 6 med att gå ut och ge dom tre små välling. Underbart sätt att morna sej på.
Hungriga små.

Sen har det blivit mycket plock, men allt tar ju sån förbaskat lång tid med kryckor, ja jag vet att jag är sjukskriven och ska ta det lugn.
Tvätt maskinen går i alla fall för fullt, och hundbäddarna i sovrummet är bytt och klar.


Sally ligger mest, hon har väldigt ont i sina tassar.För hon smet i lördags och kom inte hem förän på söndag morgon.

Athos posserar.







Ja dessa små är hungriga som få.
Min lilla är den till höger.

Nu ska jag ut sista gången för idag och mata. Sen tror jag det blir sängen och vila.
Ja just ja hundarna ska väl rastas lite till oxå.

Har idag städat och bytt i våra sängar oxå.

Kramar i vår kvällen till er alla.

Visst Liza ska jag snusa på henne, ja alla tre får nog så dom blir nöjda.

Inga kommentarer: