måndag 5 april 2010

Måndag med snö och Ripa!


Tack Bettan för bilden, det var den enda jag hade på denna dator. Hmmm.

Idag har det snöat från och till. Men det är ju april.

Tobbe har haft fika här hemma med sina fiskerese kompisar.
Då passade jag på att vara ner till Tibro och tvätta bilen. Så nu är den ren och fin.

Vi har varit ner till Rudolfsson och fikat + att Tobbe fixat lite med nya tegelpannor på ladugården där.

Ripa har kommit hem, så nu är hon ute och inspekterar ägorna.
Till middag blir det korv och ägg tror jag.

Har pratat med Evis mycket trevligt. Så när jag åker hemöver kommer jag och våldgästar kanske till och med två nätter.

Ha det nu så bra. Kramar. Ps väntar på att det ska bli någon liten kalv nu, men dom håller väl på det till Tobbe är i norge och fiskar Ds.

1 kommentar:

Liza sa...

Kan tänka mig att det var skönt att få hem lilla goa Ripa :) Gud vad man saknar dem när de inte är hemma dessa djur.
Åh vad härligt att få se och uppleva Hornborgarsjön, måste verkligen ha varit en upplevelse :) Och ljudlig kan jag tänka mig, haha..
Ha de så gott där nere i våren och många kramar från oss.