fredag 9 april 2010

Fredag med garn köp!


Sommar, sommar, sommar!!!! Men vi är väl på väg åt rätt håll.

Denna dag börjar som alla med attman vaknar, nej nu är jag helt galen igen. Hundarna vill ha mat och ska ut.

Efter frukost följde jag Tobbe ut och kollade om Marve åt, och hur det skulle gå. Oj jag har ju lovat kort på detta, får bli en annan dag.

Efter detta så var jag till Hjo och köpte kalv pellets och lite andra saker.






Stor apportören!!!

Varit till Brevik till en garn affär, jag åkte med Helena. Roligt, och visst blev det några nystan.

Till middag idag blev det pasta och älgskav.

Min skalle är inte rolig dessa dagar, varför är den halv ond men inte tok värk. Hmmm.



Här syns Milous ärr ganska bra. Så här ser det ut nu.

Har varit till Hjo en gång till men denna gång var det handlings dax. Inför Tobbes resa och mat till mej.

Nu ska vi ut i fjös en sväng till, sen blir det smörgåstårta.
Tobbe ska väl packa och greja.

Nu önskar jag er en trevlig helg.
Kramar i massor.

1 kommentar:

Liza sa...

Japp, säger bara det...SOMMAR!!!
Kramar