torsdag 25 juni 2009

Varm dag!


Idag har det varit riktigt varmt, och helst att sitta i en bil till stan.
Men dagen har varit trevlig ändå. Åkte ju med Evis och Ellika. Milou måste ju vara med för han kan ju inte vara ensamen hemma någon längre stund. Men vi har mest suttit i skuggan idag. Läkar besöket gick bra, men hon vill att jag får en röntgen under hösten pga mina levervärden. Sänkan var ju förhöjd men det kunde jag sagt innan. Jag hade ju feber i lördagsnatt.
Nej nu ska jag ut i värmen och lägga ett öppenklass viltspår till Sixten som kommer i morgon. Sen är det jobb dax. Sköt om er där ute. Kramar.
På kortet kollar Milou och husse hur det går med havren.

2 kommentarer:

Liza sa...

Hejsan :) Har kollat in Milous album och han är ju bara för ljuvlig :D Här har det varit lite lugnt på de flesta fronter men jag får ta tag i detta med spåret så snart jag fått tag på en klöv....hade nog tänkt provat ett öppet innan sommaren är slut. Kram och hoppas dina värden blir bra :D

Marie sa...

Nu ser du till att ta det lugnt!! Vill ju inte ha dig sjuk igen vet du...

KRAMAR