måndag 8 juni 2009

Hundar, hundar och åter hundar!


Ja då har vi varit hemma ett dygn. Allt verkar gå i hundens tecken, men det är ju det jag vill, så inte klagar jag.
Milou sov mellan 21.30-7.20 i natt. Så man kan inte klaga ang detta. Milou verkar vara hemma och tycka det mesta är bra. Trappen var ju så klart rolig.
Idag har jag klippt gräs, så halva gården är klar. Det har regnat och åskat också.
Jag har vilat pga att det är jobb i natt, och hundarna har gjort lika.
Milou och jag har tagit en liten skogs promenad, det var rolig o spännande tyckte han.
Sen har jag cyklat med Ripa ca 8 km, hon har idag kommit på varför man har sele. Järnspikar vad fort det har gått bitvis.
Myran har idag sagt ifrån till Milou så det blev åter igen ett litet hål i pojken, hur ska detta sluta.
Nu ska jag byta om och göra mej klar för jobbet. Kramar och ha en trevlig kväll.

1 kommentar:

Marie sa...

Vad har du fått för lyx-bebis då?? Så mycket sover ju knappt Bira nu... ;-)

KRAM