tisdag 2 juni 2009

150 inlägg!

Ja det är helt otroligt, jag har skrivit 150 inlägg. Det skulle nog inte min svenska lärare ha trott.


Här kommer en liten bild på Milou när han så sött kallases för lilleman, idag har han helt plötsligt bytt till ja vad jo HAJEN. Ni vet damm damm, damm damm, damm damm, dammmm.
Gles i garnityret och det är ofta öppen för nya smak bitar.
Nej han är ju väldigt snäll, sover som en lill gris på nätterna fast andra hundar är uppe och bråkar. Han grejar på när han är vaken med att bära ut och in saker. Hittat en bra skuggig plats bakom en pion. Så jag tror livet är härligt för vissa, ja faktiskt hela familjen, vi njuter av den lilla.
Men när dom vuxna hundarna varnings skäller då springer han in direkt, tycker jag är väldigt sunt Han är positiv och glad för allt och alla. Men blir inte överdriver glad och stökig med okända utan det är matte och husse som får ta det.
Igår så kollade Myran och jag igenom och lagade en hage som djuren ska ut i. Mysigt att bara vara med matte själv. Efter det var Ripa och jag ute i ko hagen, jag plockade sten och hon sprang mest omkring. Hon är väldigt lyhörd nu på mej tycker jag. Medan jag gjorde detta med dom vuxna så sov lilleman i sängen som kortet visar. Nu får jag nog sluta och göra någon nytta. Kramar.

1 kommentar:

Anonym sa...

Så go man kan vara. Lycka till med Milou.
Kram Karin i Anderstorp Birgittas mamma.