tisdag 16 juni 2009

Redan morgon?

Det är inte sant, det är redan morgon och jag som är sååååå trött. Idag lär jag inte göra många knop, ska mest vila som det känns.
Igår hittade vi en död fågel( tror det var en råka men just nu är hjärnan mer död än vanligt så jag kan inte tänka), och där dök hund människan upp in med den i bilen. Måste testa hundarna på den. Först ut var Milou, lite läskig till att börja med, men när den väl hade åkt in i munnen var den underbar, fram och tillbaka sprang han med den i munnen. Sen kom han in med den, han älskar att visa alla vad han har i gapet, det är bra. sen var det fröken fisförnäms tur. Nej fy vad äckligt tycktes hon säga. Men tyvärr så måste man apportera om man säger det så 3 gr måste hon ha den i munnen. Fy vad hon spottade och fräste efteråt. Hon är inte sann på en fläck. Myran bara älskade det, jag hämtar, du gömmer tycktes hon säga. Detta är super skoj är hennes kommentar ang apporteringen. Nej nu ska jag sluta för nu. Milou fyller 12v idag Hurra, och jag har så smått börjat med vissa små lydnads och ledarskaps saker. Kramar i solen från oss. Glömde skriva att Rhea och Milou fann varandra igår. Oj vad roligt dom hade, Milou fick döda Rhea under ordnade former. Super!

1 kommentar:

Liza sa...

Härligt att vara framme i solen :D Passa på och njut! Skrattade gott åt både bärhjälpen och fröken fisförnämn....kan verkligen se hennes min framför mig, haha. Nej det är inte Rasmus på kortet, denna fjording heter Fram. Ha de så gott där nere och vila o njut så mycket du kan :D Kramar