onsdag 3 juni 2009

Skönt med grå väder!


Igår var det regn och grått här. Ganska skönt som avbrott i värmen för oss alla. Man måste ju vänja sej, vi är ju inte van detta än.
Igår skickade jag ut information ang anlagsklass i viltspåret till mina kursare. Nu är det dax för allvaret för er :-)
Milou mår prima igår var det en liten koj dag för honom som det verkade, han sov mycket, och då måste han få göra det oxå. Annars hade han det värsta bus ryck jag sett, på kvällen, oj vad han for runt. Men sen sov han till kl 7 fatta han var inte ens ute en enda gång i natt. Men så blev han 10v igår. Stor pojk. Men detta med regn var inte hans melodi, han undrade vad det var som knackade honom på ryggen hela tiden, det såg mycket roligt ut. Men han vande sej snart.
Ripa var lös mycket på gården och var med när jag fortsatte plocka sten i ko hagen. Jag tror det aldrig tar slut. Myran var oxå ute mycket, men när jag skulle hitta på något med bara henne, då var hon hungrig och kunde inte göra något före maten, typiskt henne.
Gråhundarna lossar nu hår så till den milde, mycket borstning. Det vore lätt fixat om man fick bada dom,men icke husse protesterar till detta, men så är det inte han som borstar dom eller dammsuger inne. Ha Ha.
Idag blir det väl nya upptåg med Milou skulle jag tro, mer rapport senare.
Kramar från hon som har semester i två nätter nu.

Inga kommentarer: