söndag 7 juni 2009

Hem resa!


Ja idag är det dax att ställa näsan hemåt. Tråkigt förstås, men måste väl hem och jobba lite och träffa mina älskade vänner. Ska ju även döma viltspår på onsdag torsdag.
Här är den utlovade bilden på bison oxarna. Vackra djur och det blir väldigt exotiskt.
Vad gjorde vi igår, ja jag tror knappt jag minns. Pysslat med djuren så klart, men för övrigt.
Jo Ripa åkte ju traktor med husse som vanligt, har nu äntligen dokumenterat det, så det kommer på bild vad det lider.
Nej nu ska bilen packas och vi börja våran resa. Kramar till er alla där ute.

2 kommentarer:

Liza sa...

Vad kul att äntligen kunna lämna under kommentar, hihi. Härliga bilder och jag måste säga att lucialinnet var toppen ;D Och Milou bara växer o växer :) Visst är det otroligt vad fort det går ändå. Tycker mig även känna igen mig i detta med trädgårds"hjälp" :D Kör försiktigt, syns på onsdag :D Kramar

Liza sa...

Och om jag inte sagt det förut så...Gillar verkligen bilden på första sidan där de tittar ut genom fönstret :D Underbar!!!!