fredag 5 juni 2009

Rusk väder!


Vet inte men det verkar som jag har flest sov bilder på Milou, kan bero på att han är lättast att fånga då.
Igår hjälptes han och jag åt att sköta om djuren i ladugården, han åt ko bajs och jag gav dom mat.
Myran och Ripa var också med förstås. Men dom blir lite trött på pojken ibland eftersom han är ganska efter hängsen.
Vi var också och kollat när husse hämtade ved på skogsvagnen, inget skrämmer, ja i alla fall inte det skramlet och braket.
Jag och Tobbe var in till Skövde en sväng igår eftermiddag, då var hundarna hemma. Vi köpte svart vinbärsbuskar åt en kompis, köpte färg till skrivaren och så använde jag mitt presentkort och köpte ett par halvbyxor och ett linne. Vi passade på att äta ute oxå. Nu ska jag lägga mej och snusa på Milou en stund. Kramar och snart reser vi hem över. Ps Ripa ska gå mh nästa lördag i Järvsö. Det kan bli intressant ds.

1 kommentar:

Marie sa...

Vad härligt att läsa om era bravader!! Han verkar vara en guldklimp!! Ingen krokodil?? ;-)

Kör försiktigt och hoppas vi hinner ses... behöver träna lite & nu har jag ju inga kurser som "stör". KRAMAR!!