lördag 6 juni 2009

Idag blev det Myrans bild dag, hade ett par bra bilder på henne, som Bettan har fotat.

Hon är vacker som en dag, tycker matte förstås.

Igår var Milou med och hämtade saker på släpvagn. Han tycker det blir lite trist när inget händer, men efter en kort protest som är att bete sej som en rodeo häst i kopplet, så sätter han sej ner brevid mej och inväntar att något ska hända, men lugnt och sansat. Det är super tycker jag. Vi passade på att fika hos Kenta och hans Cairn terrier (om det nu stavas så) Svea, hon tog honom genast för lite upptuktning, det var bra. Hon är en vettig hund som haft valpar själv så hon visste vad hon gjorde.
På eftermiddagen blev det en tur till Skara pga några papper som husse måste ha hjälp med. Myran och Milou följde. Han sov "hela" vägen dit, ca 4.5 mil. Väl där tog vi en liten promenad med Myran och lill tok, det gick hur bra som helst.
Nu tycker ni nog att jag bara skryter om Milou, men se ni han är än ganska snäll, men jag vet det kommer värre tider. Visst han prov tuggar på saker och får "trät", men det hör väl till, och det är inte speciellt ofta i alla fall.
På kvällen var jag och tittade på bisonoxar, oj vilka djur. Riktiga urtidsdjur. Kanske det kommer in en bild i morgon på dom.
Nu ska jag sluta. Fortsätt gärna och gör ett inlägg både ni som redan gjort det, och ni som inte gjort det, eftersom vem som helst kan göra det nu, och så jag får jag veta vilka ni är som är inne och kollar upp oss. Kramar.

Inga kommentarer: