tisdag 9 juni 2009

Första jobb natten med Milou!


Ja då har vi klarat av första natten på jobbet, det gick bra, han sover ju som en lill gris. Men när vi kom hem och matte ville sova, då ville inte han. Nej då det visste jag ju. Vi tog en promenad i skogen lite mat och bus. Sen sov han mellan 8-10.30 sen var vi uppe till 12.30 sov sen till 14.30 så inte kan jag klaga. Sen har väl han sovit lite till men då kunde inte matte fästa sömnen.
Vi har gått två små svängar i koppel och det funkar bra, han är inte brydd för något, än.
Nu är det dax för en natt till på jobbet.
I morgon är det spår prov i Sveg, och före det har jag en lunch date Birre. Kramar till er alla.

1 kommentar:

Evis sa...

Nu ska jag försöka skriva utan att datorn döper mig till Anonym! Vill bara säga att JAG ska vara valpvakt på lördag kl 15, Bettan har ju redan få se han så nu BARA är det min tur!