lördag 13 juni 2009

Jobbar helg!

Ja vad ska man säga kl är nu 5.10 och jag är trött, men bara ca 2 timmar kvar tills man får lägga sej, trodde jag ja. Milou lär vara pigg som en mört, men jag kan lura på soffan, medan han busar av sej.
Igår tog jag det ganska lugnt. Bettan och jag träffades en sväng med hundarna så dom fick springa lite och busa. Men för övrigt blev det nog inte mycket gjort. Jo bilen blev färdig städad.
Nu regnar det för fullt så det blir skönt att vila.
Men vad kommer Ripa tycka om detta väder om det håller i sej när hon ska göra mh i eftermiddag???
Nu blir det hej och hade för nu. Kram.

3 kommentarer:

Marie sa...

Önskar jag kunde komma och titta på Ripas MH...

LYCKA TILL!!!

Kram

Bettan sa...

Marie, jag ska filma så du kan kolla sen!

Liza sa...

Åh vad spännande :) Håller tummarna att det går bra och att regnet håller sig bort just då :D Lycka till!!!! Kram