torsdag 19 februari 2009

Vad är det på gång?


Jaha en dag som jag gjort en del, men orken är noll, blir alldeles matt av ingenting. Är det en influensa på gång eller? Skallen var ond när jag somnade lika så när jag klev upp, (kanske man ska vara glad att man känner att man har en?) fortfarande har jag skallebang. Så jag har tagit det lugnt tittat på sporten, kan ju passa på att gratulera Sverige i mixstafetten som tog silver. Hundarna har varit ute och rört sej själva medan jag jobbat ute, men ingen träning idag heller, detta liknar inget, eller vad tycker ni?

I morgon åker jag till min älskade syster Linda i Göteborg och vi ska gå på hästshowen, det ska bli riktigt roligt. På lördag ska vi bowla. Så nu ska jag lämna hundarna i husses vård och åka "barnlös". Vi ska väl ut och äta lite gott innan showen, det blir väl mer rapport när jag kommer åter. Kramar och håll tummarna att inget bryter ut. Ser ni älgarna på bilden?

Inga kommentarer: