söndag 15 februari 2009

Inget nytt!


Ja nu har jag inte skrivit på två dagar, och jag kommer att få trät av min kära vän Bettan. Hon säger att det bästa sättet att hålla koll på mej är att titta på bloggen, o så slipper hon ringa :-) Men som sagt allt har gått sin gilla gång korna ska ha sitt och hundarna sitt. Igår var Tobbe och fiskade och jag satte om alla blommor och där emellan tittade jag på sporten på tv, tänkte föresten göra det idag också, och då stickar jag strumpor, så man gör någon nytta då oxå. Hoppas att jag kommer att skriva mer till kvällen, och att jag då har kommit igång med hundträningen, den nya för Ripa, har nu klurat ut vad jag ska börja med, lite svårare med Myran, men det löser sej nog. Kramar och ha en bra dag. Ps på bilden har myran rumpan i luften om ni kollar riktigt noga ds.

2 kommentarer:

Marie sa...

håller med Bettan jag... ;-)

TvåÄndsStickan sa...

Jag håller oxå med :-)!