torsdag 12 februari 2009

Oj, en dag efter igen!


Ja då var det morgon igen och jag hann inte med att skriva igår heller. Vart tar tiden vägen? Igår var det som vanligt en dag med jobb hos djuren, passade på att städa "hundrummet"oxå, så där är det nu fint och damm fritt. Promenerade med hundarna som vanligt, men ingen lydnadsträning, har som inte riktigt bestämt mej vad det ska bli, och så var det väl en urladdning i helgen, så man har svårt att ladda om, fast jag borde väl vara inspirerad med alla dessa super hundar, eller knäcker det en? Ripa fick ha drag selen på sej och det går ju väldigt ryckigt, hon kan ju inte dra. Men kanske man ska ha något efter när hon går med mej, så hon förstår att hon får dra i selen? Vad tror ni? Nu ska jag ut och hämta lite ved. -5 på morgonen, kanske det blir en spark tur med Myran idag. Men vi får se vad det blir. Kramar från oss alla.

1 kommentar:

Marie sa...

Jag igen... häng något bakom!! Ett däck, en kätting, eller något annat! Min bror har jobbat så och det tror jag har fungerat bra, även med den 6-åriga som inte vill dra... och han fick tipset från en draghundsförare

KRAM!