tisdag 3 februari 2009

Bättre väder!


I morse var det bara -19, på väg åt rätt håll för att kunna vara ute längre stunder. Idag har jag sovit och varit och tittat på en pudel med lite problem när det kommer folk. På kvällen så träffades Anna-Karin och Kiwee och jag med mina hundar och tränade lite. -16 är ju rena rama värmeböljan. Ripa fick en snabb och bra genom gång som hon tyckte var rolig och hon var duktig, sen fick hon lurva på lite lös och nosa och greja medan jag kollade tänder på Kiwee. Sen fick Myran komma ut hon fick gå lite fot och tränade lite framåt sändande. Sen gick A-K och jag en promenad, härligt. Nu är det dax för jobb igen och i morgon hoppas jag det är väder för hundkursen i Körsilre. Ha en bra kväll. Kramar från oss på rullan. En härlig höst bild på myrstyr.

Inga kommentarer: