måndag 23 februari 2009

Hemma i hogdal!


Ursäkta lovade att skriva igår men tyvärr kom det för mycket emellan, hundträning och att åka in till Skövde tex plus att jag var ganska trött efter Göteborgs resan. Visste ju även att jag skulle åka hem över idag. Men nu till gårdagen. Tobbe och jag har pratat om att Ripa skulle stanna och slippa en bil resa, men nu när jag har anmält oss till en tävling är det väl ingen bra ide. Men jag tänkte jag går ut och kör igenom ettan och kollar hur det går, går det bra så får hon stanna, och hon gick som ett spjut. Och jag har faktiskt en vecka och träna på sen innan tävling. När jag åker ner nästa gång alltså. Idag har det varit resdag och nu är det jobb. Men där emellan har jag hunnit skotta lite (det har kommit ca en ½ meter sen jag åkte), och sett att min telefon ledning är av, alltså ingen dator förutom på jobbet, där jag är nu. Och gissa när dom skulle laga den? Dom sa på Måndag 2/3, det skulle vara i en stad det, men vi på landet räknas väl som inte. Har varit på hund träning med Myran vi var 5 ekipage, Tottie, Kiwee, Roy och Tindra med familjer eller förare. Mycket trevligt att träffa dom igen. Nu måste jag nog arbeta lite också. Kramar från oss på rullan utan telefon. Längtar ner till Ripa och husse.

Inga kommentarer: