onsdag 11 februari 2009

Nya tag!


Ja inte hann jag skriva igår inte. Det var väl en ganska vanlig dag på farmen. Upp och ge hundarna mat och ta ut och rasta dom sen ska djuren ha mat uppe hos Siv Hjälpte till lite där också. Flyttade om lite kor i fjöset, Ripa var med och roade sej, hon älskar ju att vara med. Sen var det till att arbeta med att få klar tjur kätten, krossa havre och kolla till djuren här hemma. sen skulle rådjuren ha sitt på viltåkern, då passade jag på att ta en promenad med mina hundar, som fick turas om att vara lösa och gå bakom, gick väl i ca 40 min. Sen var det att åka in till Skövde och köpa en ny kökskran för det var läcka på den gamla. Sen skulle korna som står uppbundna ha sitt. Sen var jag trött och nöjd och gick och la mej. Kramar hoppas man orkar skriva mer i kväll.

Inga kommentarer: