torsdag 12 februari 2009

Dåligt med grå fågel!


Titta vad duktig jag är, skriver idag igen, och om idag. Idag har vi varit ute i skogen med mina så kallade fågelhundar, men dom har inget lätt jobb, när det inte finns några här. (ha ha). Nej då vi såg faktiskt en, och hörde en som släppte ur ett träd. Men hundarna fick i alla fall springa sej trötta, och jag fick prova min nya kamera, lika så husse, alltså inte springa sej trött utan provat sin kamera. Han var inte så dålig på att ta kort, jag däremot kapade huvudena på hundarna hela tiden :-) Kommer att lägga ut lite nya bilder på hemsidan också, när det passar. Vi var en sväng till Hjo och handlade mat och blomjord på handelsträdgården, oj vad många fina blommor som hade. Åh glömde nästa att berätta om den lilla hunden jag har sett idag, tror inte det nästan finns en så liten hund. Den är så liten att det går minst fyra hundar på en normal katt, ska knäppa kort på den. Kanske Marie att det är sådana vi ska ha ett koppel av, eller? Nej nu blir det god natt, god sömn. Kramar från södern.

1 kommentar:

Marie sa...

Blommor!!?? Trädgårdsjord!?? Jo... temperaturen har ju stigit med 10 grader sen igår, men... är det inte liiite tidigt och liiite kallt än!?

Sen trodde jag att vi skulle bli cooola tanter när vi blev gamla och inte samla på oss ett helt koppel =D =D, kanske en mastiff eller något!?? =D