torsdag 5 februari 2009

Prov svar!


Hej hopp! Igår skrev jag inget, kan bero på att jag inte orkade pga feber och snuva, men var trots det iväg och startade kurs i Körskillre (så stavas det). Det var roligt, det var blandade raser och många trevliga och intresserade hundägare. Det var 2 golden, 1 långhårscollie, 1 jämthund, 1 finsk lapphund, 1 isländsk fårhund eller heter de vallhund, och tillsist 1 flat. Jag tog upp lite ang ledarskap, och så diskuterade vi hur man får dom att gå fint i koppel, och så tränade vi linförighet, på slutet körde vi lite utställningsträning.

Idag har jag fått mina provsvar på senaste kollen av magen. Dom såg bra ut, till och med aktiviteten var bra. Den ska ligga under 50 och jag har legat mellan 1500-1800, och idag hör och häpna 136 och bättre lär det inte bli med tanke på min Chrons. Kramar och vi hörs väl senare.

Inga kommentarer: