måndag 9 februari 2009

Lat dag!


Idag har vi inte gjort många knop, alltså jag och mina hundar. Jag har tittat på sport, visst har jag plockat lite och städat, ett par maskiner tvätt har jag väl oxå hunnit med, men förutom det har dagen varit lat. Har börjat fundera på lite hundträning igen, men tankarna är trög, vet vad jag vill lära in på hundarna, men vet inte hur man gör. Konstigt det är alltid så när det är dax att köra igång något nytt. Tänker precis så varje gång man ska starta träningen på en ny hund också, och när man väl försöker vet man för det mesta hur man gör. Ska nu lägga upp en plan på Ripas nya träning + titta ut någon mer lydnadsklass I tävling, skulle ju gärna ta Lp (lydnadsdiplomet) med henne, brukar ju göra det med alla hundar. Myran måste ju också få en mer ordnad träning eftersom hon oxå ska tävla här framåt våren. Nej nu svamlar jag en hel del. Ska tänka ut nya uppgifter åt hundarna nu, så skvallrar jag väl senare hur dom tankarna lyder, om det nu inte är till att skryta när det gäller tankar. Kramar från latmaskarna i Tibro.

1 kommentar:

Marie sa...

Ni är så duktiga!!!

GRATTIS till första-priset!!

KRAM