torsdag 6 maj 2010

Torsdagmed städ och hundar!


Så här såg det ut vid Vansbro igår.

Denna dag börjar med att åka på jobbet kolla om jag kan städa akvariet på annat än jobb nätter, pga att vi nu mera bara är 2 på natten.

Sen tvättat lite, slängt ut hundarna i hundgården.
Torkat golvet uppe på kontoret, som inte var roligt efter jag låg på sjukhus, och Myran var sjuk. Men har ju inte tagit mej upp förut, och kunnat kolla hur det sett ut.
Mina busar!

Har varit till den blivande 50 åringen en sväng.
Vi gick faktiskt en promenad på ca 1 km inte dåligt med kryckor.
Tror Bettan och hundarna hade orkat en bit till.

Har även fått en tid på medicinmottagningen den 27/5 så får man allt undanstökat på samma dag!



En galen lillebror!

Sen hade jag träff med en hundtjej, som ville att jag kollade hennes hund, och kom med förslag på träning.
Tror vi kom överens ganska bra, och det var en mycket trevlig och rolig hund.
Skulle passa mej som handen i handsken.

Nu blir det hej hopp, hörs förhoppninsvis i morgon! Krameli kram.

Inga kommentarer: