onsdag 26 maj 2010

Onsdag med blodprov, hund träning och ???

Ja vart är han på väg???
Idag har jag varit till Sveg och tagit blodprov inför morgondagens stads resa.
Efter det träffade jag den gulligaste problem hund jag tror jag sett.
Liten och mjuk. Och en väldigt trevlig matte där till.
Kan man få det bättre till att börja med.
Tror vi kom ganska långt med problemet, och vi hade väldigt trevligt, trots fjärilar i magen på vissa till att börja med.
Ny träff på fredag, ska bli spännande att se hur det gått.
Fin utsikt i Kungslena!
Jag och hundarna var sedan en sväng till Bettan.
Vi tog en promenad, det är såååååå härligt ska ni veta att kunna gå lite igen.
Hundarna fick vara lösa först, sen springa emellan oss, sist fick dom leta några leksaker, så dom lär vara nöjda.
Nu sitter dom i hundgården en stund.

Hamnen i Hjo!
Sen har jag bara tagit det lugnt.
Nu går jag i väntans tider. Ha ha ha.
Kramar på er där ute!

Inga kommentarer: