fredag 14 maj 2010

Torsdag och sliten!

Ja idag blir det en hemlängtansbild!

En grå dag här och jag är snorig.

Kalvarna har fått sitt, en tvättmaskin är tvättad och handlat har jag oxå. Kom på igår att det nog var helg idag. Hmmm vara sjukskriven är inte bra för tidsuppfattningen.

Bettan säger att hon spårat björn med Athos, spännande och intressant. Men att han inte tyckte det var läskigt är ju värst.

Milou och Ripa har varit ute på turne, ja kanske inte så långt, men nere i hagen och skogen. Går mycke djur här nu när det är nyavverkat i hagen. Besök av älg, hare och rådjur bla.

Glömt att tala om att jag ringde och bad om ett veterinär intyg på Milou.
Vi ska väl åka ner och hälsa på i Skara någon dag och visa upp oss. För dom ville gärna se honom hur han såg ut nu. Men inte för intygets skull. Bara ändå. Vi får väl ta med något gott och bjuda dom på.


Annars har jag vilat och tagit det lugnt, känner mej inte hundra kry. Hmm ska jag bli sjuk nu heller?

Rhea har varit ute och spårat älg, med gott resultat, lite het men duktig.

Maten idag blev strips och fjärilskotletter.

Kramar.

Inga kommentarer: